niedziela, 14 grudnia 2008

for those, who...

...ida swieta, korki, otwieraja sie nowe centra hadlowe, ludzie lataja w poplochu szukajac prezentow i brakujacych skladnikow do bigosu tudziez innych potraw charakterystycznych dla tego wlasnie okresu. Przemieszczaja sie swoimi samochodami, badz srodkami komunikacji miejskiej i co plynie zewszad? Tak jest! Swiateczne przeboje. Znane i lubiane mniej lub bardziej od lat wielu, meczone przez kazda stacje radiowa na okraglo rano wieczor we dnie w nocy, a i w waszych odtwarzaczach hulaja nierzadko, nawet sama mam last christmas i to juz od konca listopada. Jednakze sa wsrod nas ci, ktorym juz znudzilo sie niesmiertelne last christmas, do they know it's christmas czy all I want for christmas.
I tym wlasnie polecam taka oto plyte ze swiatecznymi piosenkami, nie bedacymi coverami istniejacych, znanych i lubianych i nie majacymi nic wspolnego z tradycyjnym swiatecznym klimatem. Jest sobie taka wytwornia Revolution Recordings. Japonia. Volta Masters popelnili ta oto urocza plyte w swiatecznym klimacie. Album naprawde wart posluchania i oderwania sie od konwencji choc na chwile. Polecam i zycze przyjemnego seansu.

enjoy!



P.S. Gratulacje dla wspomnianego wczesniej Falcona za zajecie 3-go miejsca w kategorii ''show'' w finalach IDA 2008!!!

P.S. 2. Gratulcje dla Szczecina za nowe ciekawe miejsce na clubbingowej mapie ( choc w przypadku naszego miasta to raczej ''mapka'') Tym, ktorzy podobnie jak ja sa juz nieco zazenowani klimatem City Hall polecam Wasabi Club. I trzymam kciuki za jego przetrwanie, nie warto marnowac tak dlugo wyczekiwanej alternatywy. Amen.

3 komentarze:

Unknown pisze...

Ja ostatnio zasłuchuję się światecznie w
http://rapidshare.com/files/169390810/VA_-_Christmas_Del_Mar.rar, co też polecam...

Właśnie mi się twoja propozycja zaciągneła, pora przsłuchać :)

Cookie pisze...

ooo cafe del mar swiatecznie? jaram sie :)

Unknown pisze...

no, mam nadzieje ze spodoba sie nie mniej niz mi ;)